קשרי לקוחות ניהול משרד שירותי מזכירות
רכש ומשאבי אנוש חשבוניות וגביה
ניהול משרד

ביזנס פוקוס בעיתונות

דה מרקר, 5 במאי 2009

"אחד החששות של עסק קטן הוא החזרה למצב של אין עבודה. בשיטה הזו העבודה מתנהלת גם שבעל העסק נח בנעימים"

גלובס, 17 במאי 2006

"מקצוע חדש בעיר: מזכירה וירטואלית. נאורה אידלסון, הקימה את "ביזנס פוקוס" למתן שירותי משרד לבוס. הקו המנחה: "לשחרר בעלי עסקי מטיפול בקטנות לדברים החשובים באמת."

אקונומיסט, 17 במרץ 2008

"אנשי עסקים רבים מסרבים להרפות מהמשימות הפשוטות ביותר אשר גוזלות מהם זמן רב ומרגישים שאם לא יעסקו בכל המשימות, יאבדו שליטה על העסק. אך ניהול עסק פרטי הוא נושא כל כך מורכב ורב פנים, שרבים מהיזמים הופכים בעל כורחם משועבדים לעבודה, כשכל יתר האספקטים בחייהם כולל פנאי ומשפחה, נזנחים מאחור, והתוצאה מכך הרסנית."

דה מרקר, 14 במרץ 2008

"אריה מליניאק, מאמן הכדורסל שהפך למאמן עסקי ואישי, היה בין הראשונים ששכרו את שירותיה. "אידלסון אחראית על ניהול קשרי לקוחות והצעות מחיר, על תפעול דוחות מעקב ובקרה אותם בנתה במיוחד לצרכים העסקיים שלי ועל הצד הלוגיסיטי" הוא מספר. "היא מפנה לי את היומן להתמקד רק בפעילות הליבה. כעסק של אדם אחד, השימוש בשירותי המשרד הוירטואלי ייעל מאוד את העבודה."

לאישה, 5 באוקטובר 2008

"עסק קטן "מבזבז" בממוצע לפחות 20 שעות בחודש על ניהול יומנים, רישום חשבוניות וקבלות, מעקב גביה, מענה ללקוחות ולספקים וכד'. ביזנס פוקוס משמשת אשת הקשר והמנהלת האדמיניסטרטיבית של העסק לכל דבר וענין, מורידה ללקוחות מהראש את כל ענייני הניהול וחוסכת להם את הצורך במזכירה בתוך העסק עצמו."

אבן שוהם, פברואר 2010

""החסכון בזמן ללקוחות נע בממוצע בין 5%-10% מזמן העבודה שלהם ובא לידי ביטוי ב 10-20 שעות שמתפנות בחודש. מוקד המשיכה הוא ביכולת להכנס לעסקים שפועלים שנים, לאפיין את הצרכים שלהם ולהכניס לתוכם סדר וארגון באמצעות עודה בתהליכי עבודה נכונים ויעילים וכלים חדשנים. הראיה העסקית התחדדה עם השנים והסיפוק בגרימת השינוי באותם עסקים הוא עצום."


שם
טלפון

"תזרים המזומנים שלנו השתפר ויכולתנו להפנות משאבים ניהוליים ואחרים לשיווק מכירות ופיתוח, שיפרה מיידית את תפוקתנו העסקית"
ד" רוני הורביץ, מנכ"ל רב מסר
"אתם שומרים לנו על העורף כשאנחנו מתרכזים בצעידה קדימה !"
כרמי שטרנברג, מנכ"ל אינפומנטה בע"מ

"בביזנס פוקוס מישהו נמצא שם בשבילי: זוכר, מזכיר, מיצג ראוי, מכריח לעשות, נותן תחושת רצינות מול הלקוח"
יעל קלו-מור ניהול סיכונים כולל