קשרי לקוחות ניהול משרד שירותי מזכירות
רכש ומשאבי אנוש חשבוניות וגביה
ניהול משרד
רכש ומשאבי אנוש
מחלקת רכש
ניהול רכש
גיוס עובדים
קורס מזכירות

מחלקת רכש

הקמת מחלקת רכש אשר עובדת על פי תהליכים ונהלים מובנים הינה ללא ספק צעד גדול התומך בארגון ומביא לחסכון מתמשך בהוצאות המשרד.

מחלקת רכש המתפקדת באופן נכון, מנהלת בקרה על הוצאות הארגון ועל נכסי החברה ומכניסה לארגון סדר ושקיפות.

ביזנס פוקוס מתמחה במתן פתרונות ויעוץ בתחום ניהול הרכש ומסייעת בהקמת מחלקת רכש יסודית ומקצועית, המביאה לתוצאות תוך פרק זמן קצר.

תרומת ביזנס פוקוס בסיוע הקמת מחלקת רכש רבה ומגוונת:

  • חסכון ניכר בזמן ובעלויות הקמה
  • הנחיה בניתוח נתוני הוצאות העסק וקביעת סדרי עדיפויות של ניהול הרכש
  • הגדרת יעדים ומטרות והאסטרטגיות הנדרשות להשגת התוצאות

תהליך הקמת מחלקת רכש על ידי ביזנס פוקוס:

אבחון וניתוח מצב קיים

  • זיהוי נהלים ותהליכי עבודה
  • זיהוי תהליכי אישור ובקרה
  • ניתוח הגדרות תפקידים וכפיפויות
  • איתור נושאים טעוני שיפור

פיתוח תוכנית ניהול רכש

  • בניית תהליכי עבודה, נהלים, שיטות בקרת איכות וכמות, מערך טפסים ודוחות מעקב
  • הגדרת תפקידים ותחומי אחריות
  • בניית מטרות ויעדים, ואסטרטגיות להשגתם
  • קביעת סדרי עדיפויות בניהול רכש

הדרכה - מהלכה למעשה

  • הכשרה וליווי העובד הממונה על מחלקת רכש ועל נהלי העבודה
  • הכשרה והדרכה על ניהול מכרזים
  • הדרכה על ניהול משא ומתן


שם
טלפון

"תזרים המזומנים שלנו השתפר ויכולתנו להפנות משאבים ניהוליים ואחרים לשיווק מכירות ופיתוח, שיפרה מיידית את תפוקתנו העסקית"
ד" רוני הורביץ, מנכ"ל רב מסר
"אתם שומרים לנו על העורף כשאנחנו מתרכזים בצעידה קדימה !"
כרמי שטרנברג, מנכ"ל אינפומנטה בע"מ

"בביזנס פוקוס מישהו נמצא שם בשבילי: זוכר, מזכיר, מיצג ראוי, מכריח לעשות, נותן תחושת רצינות מול הלקוח"
יעל קלו-מור ניהול סיכונים כולל