קשרי לקוחות ניהול משרד שירותי מזכירות
רכש ומשאבי אנוש חשבוניות וגביה
ניהול משרד
ניהול משרד
תהליכי עבודה
ניהול יומן
תיוק
ניהול משימות
ארגון נסיעות לחו"ל ואירוח
גיבוי במהלך חופשה

ניהול משרד

ניהול משרד יעיל ומקצועי יכול להרים עסק, לפנות את בעליו להתעסקות בפעילות הליבה ולהצעיד את העסק קדימה.

ניהול משרד יעיל הוא כלי רב עוצמה והמזכירה היא דמות חשובה בעסק, צומת למידע ולביצוע משימות שוטפות. מזכירה יעילה צריכה להיות רב תחומית:

  • לנהל את זמנה ואת זמן המנהל שלה בצורה אפקטיבית
  • לקבוע סדרי עדיפויות
  • לעבוד בעבודת צוות ולתת שירות ללקוחות
  • לנקוט יוזמה ולקבל החלטות אדמיניסטרטיביות של ניהול משרד

מנהלות המשרד של ביזנס פוקוס הינן בעלות ניסיון רב בתחום ניהול משרד ומתן שירותי מזכירות בארגונים גדולים ובעסקים ומספקות ללקוחות שירות אישי, יעיל, מקצועי ומהיר.

ניהול משרד - שירותי מזכירות של ביזנס פוקוס:


שם
טלפון

"תזרים המזומנים שלנו השתפר ויכולתנו להפנות משאבים ניהוליים ואחרים לשיווק מכירות ופיתוח, שיפרה מיידית את תפוקתנו העסקית"
ד" רוני הורביץ, מנכ"ל רב מסר
"אתם שומרים לנו על העורף כשאנחנו מתרכזים בצעידה קדימה !"
כרמי שטרנברג, מנכ"ל אינפומנטה בע"מ

"בביזנס פוקוס מישהו נמצא שם בשבילי: זוכר, מזכיר, מיצג ראוי, מכריח לעשות, נותן תחושת רצינות מול הלקוח"
יעל קלו-מור ניהול סיכונים כולל