קשרי לקוחות ניהול משרד שירותי מזכירות
רכש ומשאבי אנוש חשבוניות וגביה
ניהול משרד
רכש ומשאבי אנוש
מחלקת רכש
ניהול רכש
גיוס עובדים
קורס מזכירות

ניהול רכש

ניהול רכש הינו תהליך חשוב ומרכזי בעסק. לביצוע רכש מקצועי ומיומן מספר מטרות מרכזיות:

  • חסכון בהוצאות המשרד והגברת התמורה שמקבל העסק
  • שליטה ובקרה על הוצאות העסק
  • פיקוח על נכסי החברה
  • ריכוז העבודה בידיים מיומנות ומקצועיות בתחום הרכש
  • יצירת בהירות וסדר - כל המחלקות והספקים עובדים על פי סטנדרט אחד, מגובה בנהלים מסודרים
  • מניעת מעילות בעסק

ביזנס פוקוס מתמחה בפתרונות ניהול רכש וביצוע רכש שוטף, ומשתמשת בתהליכים מובנים ובשיטות עבודה מקצועיות ויעילות אשר מביאים לעסק חסכון בהוצאות המשרד השוטפות.

ניהול רכש שוטף של ביזנס פוקוס:

  • ביצוע ניהול רכש שוטף
  • עריכת מכרזים לספקים; ליסינג, שירותי תקשורת, צרכי וריהוט משרד, שירותי שמירה וניקיון ועוד
  • ביצוע מחקרי שוק
  • ניהול רכש תוך ביצוע משא ומתן עם ספקים
  • סגירת חוזים והסכמים


שם
טלפון

"תזרים המזומנים שלנו השתפר ויכולתנו להפנות משאבים ניהוליים ואחרים לשיווק מכירות ופיתוח, שיפרה מיידית את תפוקתנו העסקית"
ד" רוני הורביץ, מנכ"ל רב מסר
"אתם שומרים לנו על העורף כשאנחנו מתרכזים בצעידה קדימה !"
כרמי שטרנברג, מנכ"ל אינפומנטה בע"מ

"בביזנס פוקוס מישהו נמצא שם בשבילי: זוכר, מזכיר, מיצג ראוי, מכריח לעשות, נותן תחושת רצינות מול הלקוח"
יעל קלו-מור ניהול סיכונים כולל