קשרי לקוחות ניהול משרד שירותי מזכירות
רכש ומשאבי אנוש חשבוניות וגביה
ניהול משרד
רכש ומשאבי אנוש
מחלקת רכש
ניהול רכש
גיוס עובדים
קורס מזכירות

קורס מזכירות

קורס מזכירות יכול לייעל באופן משמעותי את עבודת המזכירה ואת תרומתה למקום העבודה. מזכירה היא דמות חשובה במשרד, צומת למידע ולביצוע משימות שוטפות.

מזכירה יעילה צריכה להיות רב תחומית : לנהל את זמנה ואת זמן המנהל שלה בצורה אפקטיבית, לעבוד בעבודת צוות, לתת שירות ללקוחות פנים וחוץ, לנקוט יוזמה ולקבל החלטות אדמיניסטרטיביות.

ביזנס פוקוס פיתחה קורס מזכירות ייחודי להכשרת מזכירות במשרדים, המשפרת את התפקוד היומיומי של המזכירה ומעלה את תפוקת עבודתה.

ייחודו של קורס מזכירות של ביזנס פוקוס בא לידי ביטוי בכלים המעשיים והאפקטיביים ובטיפים השימושיים שהוא מספק.

קורס מזכירות – נושאי הלימוד של ביזנס פוקוס:

אדמיניסטרציה

  • בניית סדר יום אפקטיבי
  • ניהול זמן וקביעת סדרי עדיפויות
  • ניהול יומן ודואר אלקטרוני

שירות

  • כללי יסוד בשירות לקוחות
  • טיפול בתלונות
  • אומנות ניהול שיחה

מעקב ובקרה

  • הנחיה לבניית נהלי משרד ושיטות עבודה
  • רישום פרוטוקול וביצוע מעקב משימות
  • ניהול מספר משימות בו זמנית


שם
טלפון

"תזרים המזומנים שלנו השתפר ויכולתנו להפנות משאבים ניהוליים ואחרים לשיווק מכירות ופיתוח, שיפרה מיידית את תפוקתנו העסקית"
ד" רוני הורביץ, מנכ"ל רב מסר
"אתם שומרים לנו על העורף כשאנחנו מתרכזים בצעידה קדימה !"
כרמי שטרנברג, מנכ"ל אינפומנטה בע"מ

"בביזנס פוקוס מישהו נמצא שם בשבילי: זוכר, מזכיר, מיצג ראוי, מכריח לעשות, נותן תחושת רצינות מול הלקוח"
יעל קלו-מור ניהול סיכונים כולל