קשרי לקוחות ניהול משרד שירותי מזכירות
רכש ומשאבי אנוש חשבוניות וגביה
ניהול משרד
רכש ומשאבי אנוש
מחלקת רכש
ניהול רכש
גיוס עובדים
קורס מזכירות

רכש ומשאבי אנוש

ניהול רכש, כמו גם ניהול משאבי אנוש, הם מקצועות הדורשים מיומנויות והכשרות לצד כישורים מתאימים.

בארגון גדול מחלקות אלה מאוישות על ידי אנשי מקצוע בעלי ניסיון בתחום הרלוונטי.

לעומת זאת לעסקים בסדר גודל קטן ובינוני לא תמיד כדאי להעסיק עובדי רכש או עובדי משאבי אנוש מקצועיים במשרה מלאה, הן בגלל היקף הפעילות המצומצם של העסק והן בגלל העלות הגבוהה הכרוכה באחזקת איש מקצוע.

היתרון בעבודה במיקור חוץ הוא שהלקוח נהנה משירותיו של איש מקצוע מיומן בעל ניסיון רב ובעלות ללא תחרות.

לביזנס פוקוס ניסיון רב שנים בשני התחומים. בתחום ניהול רכש; יצירת תהליכי עבודה ונהלים בתחום הרכש והטמעתם, וניהול רכש בפועל. בתחום משאבי אנוש; גיוס עובדים והכשרת מנהלות משרד.

היתרון הגדול שאנו מביאים הוא ביישום מתודולוגיות ושיטות עבודה הנהוגות בארגונים גדולים תוך התאמה לעסק שלך.

ניהול רכש וניהול משאבי אנוש של ביזנס פוקוס:


שם
טלפון

"תזרים המזומנים שלנו השתפר ויכולתנו להפנות משאבים ניהוליים ואחרים לשיווק מכירות ופיתוח, שיפרה מיידית את תפוקתנו העסקית"
ד" רוני הורביץ, מנכ"ל רב מסר
"אתם שומרים לנו על העורף כשאנחנו מתרכזים בצעידה קדימה !"
כרמי שטרנברג, מנכ"ל אינפומנטה בע"מ

"בביזנס פוקוס מישהו נמצא שם בשבילי: זוכר, מזכיר, מיצג ראוי, מכריח לעשות, נותן תחושת רצינות מול הלקוח"
יעל קלו-מור ניהול סיכונים כולל